Čím se při spolupráci nejvíce zabývám

Business development

Analýza stávajícího stavu
Vyhledání obchodních příležitostí
Příprava a doprovod na obchodní jednání
Investice a akvizice

Obchodní a marketingová strategie

Cenotvorba a rozpočty
Definice cílové skupiny
Průzkumy
Budování značky
Reklama, propagace a PR
Prodejní a distribuční kanály
Sestavení prodejního týmu
Obrátkovost a cashflow

Organizace firmy

Analýza výkonnosti firmy
Finanční plánování
Kontrola nákladů
Zvýšení výkonu firmy
Failure management
Risk management
Kontrola pracovních procesů
Výběr zaměstnanců
Spolupráce mezi odděleními
Projektový management 

Co dělám

Co dělám

Dělám nezávislé strategické poradenství pro startupy a malé firmy. Obvykle navazuji spolupráci jako externista na částečný úvazek nebo docházím na pravidelné konzultace přímo do firmy.

Zakládám si na osobním kontaktu a znalosti prostředí. Je pro mě důležité vidět podnikání napřímo, promluvit s majitelem či členy týmu, podívat se na styl jejich práce a zjistit představy o fungování firmy. Nedělám práci „od stolu”, nevěřím, že je možné tímto způsobem kvalifikovaně radit. Nápady u mě vznikají jako výsledek komunikace mezi dvěma lidmi.

Mojí největší předností je schopnost správně vyhodnotit situaci a podniknout kroky k jejímu zvládnutí. Řídím se heslem „kompetence a výsledky”, dokážu doporučit praktická a funkční řešení a zaměřuji se na dosažení cílů. Můžete ode mě čekat konkrétní rady a přesné kroky.

Nejsilnější se cítím v oblasti organizace, plánování a vyhledávání možností dalšího rozvoje firmy. S tím souvisí také kontrola vnitřního nastavení společnosti – dost často se totiž problém nachází někde uvnitř firmy a to pak brání zvýšení obratu. Rozumím všem vnitrofiremním procesům včetně jejího vedení a finančního plánování. Nejsem zaměřená pouze na některá oddělení.

I když mám za sebou mnohaletou praxi z marketingu, nejsem klasický markeťák, který jede jen na efekt. Marketing totiž musí mít na zřeteli především výsledky prodejnosti a celkový výkon firmy. Musí do svých rozhodnutí a plánů zahrnout i ostatní oddělení, především nákup, sklad a logistiku. Měla jsem na starosti řízení celé firmy, takže dobře vím, na co je zapotřebí myslet a co je potřeba sledovat. Nebojím se vlézt do výroby a podívat se, co by se dalo zlepšit.

Jsem zvyklá, že na vše je nutné nejdřív vydělat. Rozhazovat velké rozpočty, to jde snadno. Ale co si počít, když jste omezeni výdělkem a můžete si dovolit utratit jen stokoruny? I tak jde najít řešení. Spoustu toho zvládnete vlastními silami. Já jsem to tak zvládla a proto vím, že umím najít úspornou variantu.

Nejraději pracuji s menšími podnikateli, živnostníky a majiteli firem o pár lidech. Přesně vím, čím si procházejí a na jaké překážky narážejí. Občas jen stačí, že si můžete promluvit s někým, kdo rozumí podnikání a dokáže vám říct, jestli je vaše rozhodnutí správné. Je velmi těžké vést firmu sám, nevyhnutelně vás pohltí operativa a administrativa a najednou na samotné podnikání zbývá jen zlomek času a začne vám chybět potřebný odstup.

Cílem mojí práce je nastavit vaše podnikání tak, aby hladce fungovalo a přinášelo vám zisk.

Nové články na váš
e-mail

Vaše data jsou u mně v bezpečí. Z newsletteru se můžete kdykoliv odhlásit.

Kontakt

Strategista
420 732 402 936
vas@strategista.cz

IČ: 07543506
Nejsem plátce DPH

Web vytvořila Hedviga Nosáľová