Blog

Blog

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

Sledujte opravdové výsledky

Sledujte opravdové výsledky

Jak ve své firmě sledujete výkon jednotlivých oddělení nebo jednotlivců? Pravidelně probíráte s týmem jejich výsledky, všichni se snaží, ale obchodní výsledky jsou pořád daleko za vaším očekáváním? Na poradách si říkáte, jak probíhají obchodní schůzky a kolik klientů...

Selfridge: Revoluce v nakupování

Selfridge: Revoluce v nakupování

Průkopníci to mají vždycky těžké. Chtějí přinést změny do zaběhnutého systému, který jede v zaběhlých kolejích dál a nevidí důvod cokoliv měnit. Ovšem pokud je jejich myšlenka správná, zákazníci na to brzy zareagují a dostaví se úspěch a peníze. Jedním z těchto...

5 tipů na úpravu životopisu

5 tipů na úpravu životopisu

Chcete získat práci snů? Plánujete přejít do jiného oboru? Během cesty za novou pozicí musíte počítat s celou řadou překážek. Tou první bude zkontrolovat a aktualizovat životopis. Tento čas můžete rovnou využít pro zdokonalení vaší prezentace. Vyplatí se vám to. Z...

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

Sledujte opravdové výsledky

Sledujte opravdové výsledky

Jak ve své firmě sledujete výkon jednotlivých oddělení nebo jednotlivců? Pravidelně probíráte s týmem jejich výsledky, všichni se snaží, ale obchodní výsledky jsou pořád daleko za vaším očekáváním? Na poradách si říkáte, jak probíhají obchodní schůzky a kolik klientů...

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

5 tipů na úpravu životopisu

5 tipů na úpravu životopisu

Chcete získat práci snů? Plánujete přejít do jiného oboru? Během cesty za novou pozicí musíte počítat s celou řadou překážek. Tou první bude zkontrolovat a aktualizovat životopis. Tento čas můžete rovnou využít pro zdokonalení vaší prezentace. Vyplatí se vám to. Z...

5 tipů na úpravu životopisu

5 tipů na úpravu životopisu

Chcete získat práci snů? Plánujete přejít do jiného oboru? Během cesty za novou pozicí musíte počítat s celou řadou překážek. Tou první bude zkontrolovat a aktualizovat životopis. Tento čas můžete rovnou využít pro zdokonalení vaší prezentace. Vyplatí se vám to. Z...

5 tipů na úpravu životopisu

5 tipů na úpravu životopisu

Chcete získat práci snů? Plánujete přejít do jiného oboru? Během cesty za novou pozicí musíte počítat s celou řadou překážek. Tou první bude zkontrolovat a aktualizovat životopis. Tento čas můžete rovnou využít pro zdokonalení vaší prezentace. Vyplatí se vám to. Z...

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán pro startup

Marketingový plán by měla mít připravená každá firma, která chce na trhu uspět. Ve skutečnosti se ale na něj často zapomíná, podceňuje se nebo vůbec neexistuje. Takové opomenutí ale můžete draze zaplatit. Když nemáte jasnou koncepci, nemáte směr, kam chcete dojít....

Sledujte opravdové výsledky

Sledujte opravdové výsledky

Jak ve své firmě sledujete výkon jednotlivých oddělení nebo jednotlivců? Pravidelně probíráte s týmem jejich výsledky, všichni se snaží, ale obchodní výsledky jsou pořád daleko za vaším očekáváním? Na poradách si říkáte, jak probíhají obchodní schůzky a kolik klientů...

Sledujte opravdové výsledky

Sledujte opravdové výsledky

Jak ve své firmě sledujete výkon jednotlivých oddělení nebo jednotlivců? Pravidelně probíráte s týmem jejich výsledky, všichni se snaží, ale obchodní výsledky jsou pořád daleko za vaším očekáváním? Na poradách si říkáte, jak probíhají obchodní schůzky a kolik klientů...

Sledujte opravdové výsledky

Sledujte opravdové výsledky

Jak ve své firmě sledujete výkon jednotlivých oddělení nebo jednotlivců? Pravidelně probíráte s týmem jejich výsledky, všichni se snaží, ale obchodní výsledky jsou pořád daleko za vaším očekáváním? Na poradách si říkáte, jak probíhají obchodní schůzky a kolik klientů...

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Jsou chvíle, kdy je nutná pomoc specialisty - třeba když potřebujete nové logo nebo zkontrolovat pracovní smlouvy. O tom nikdo z nás nepochybuje. Ale co takový konzultant? Bude vám to k něčemu? Přečtěte si, kdy a proč se vám vyplatí takového člověka pozvat do firmy....

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Jsou chvíle, kdy je nutná pomoc specialisty - třeba když potřebujete nové logo nebo zkontrolovat pracovní smlouvy. O tom nikdo z nás nepochybuje. Ale co takový konzultant? Bude vám to k něčemu? Přečtěte si, kdy a proč se vám vyplatí takového člověka pozvat do firmy....

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Kdy je vhodné využít služby externího poradce

Jsou chvíle, kdy je nutná pomoc specialisty - třeba když potřebujete nové logo nebo zkontrolovat pracovní smlouvy. O tom nikdo z nás nepochybuje. Ale co takový konzultant? Bude vám to k něčemu? Přečtěte si, kdy a proč se vám vyplatí takového člověka pozvat do firmy....

Selfridge: Revoluce v nakupování

Selfridge: Revoluce v nakupování

Průkopníci to mají vždycky těžké. Chtějí přinést změny do zaběhnutého systému, který jede v zaběhlých kolejích dál a nevidí důvod cokoliv měnit. Ovšem pokud je jejich myšlenka správná, zákazníci na to brzy zareagují a dostaví se úspěch a peníze. Jedním z těchto...

Selfridge: Revoluce v nakupování

Selfridge: Revoluce v nakupování

Průkopníci to mají vždycky těžké. Chtějí přinést změny do zaběhnutého systému, který jede v zaběhlých kolejích dál a nevidí důvod cokoliv měnit. Ovšem pokud je jejich myšlenka správná, zákazníci na to brzy zareagují a dostaví se úspěch a peníze. Jedním z těchto...

Selfridge: Revoluce v nakupování

Selfridge: Revoluce v nakupování

Průkopníci to mají vždycky těžké. Chtějí přinést změny do zaběhnutého systému, který jede v zaběhlých kolejích dál a nevidí důvod cokoliv měnit. Ovšem pokud je jejich myšlenka správná, zákazníci na to brzy zareagují a dostaví se úspěch a peníze. Jedním z těchto...

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Už jste si někdy hledali novou práci? Většinou se jako největší noční můra zdá výběrové řízení. Jenomže když přijde den nástupu na novou pozici, rychle si uvědomíte, že to nejhorší teprve přijde. Nemůžete najít kuchyňku. Netušíte, kdo je Pavla, které máte předat...

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Už jste si někdy hledali novou práci? Většinou se jako největší noční můra zdá výběrové řízení. Jenomže když přijde den nástupu na novou pozici, rychle si uvědomíte, že to nejhorší teprve přijde. Nemůžete najít kuchyňku. Netušíte, kdo je Pavla, které máte předat...

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Jak se etablovat na nové pracovní pozici

Už jste si někdy hledali novou práci? Většinou se jako největší noční můra zdá výběrové řízení. Jenomže když přijde den nástupu na novou pozici, rychle si uvědomíte, že to nejhorší teprve přijde. Nemůžete najít kuchyňku. Netušíte, kdo je Pavla, které máte předat...

Nové články na váš
e-mail

Vaše data jsou u mně v bezpečí. Z newsletteru se můžete kdykoliv odhlásit.

Kontakt

Strategista
420 732 402 936
vas@strategista.cz

IČ: 07543506
Nejsem plátce DPH

Web vytvořila Hedviga Nosáľová